Tema: Re: skambyjo omnytelis :)
Autorius: Monas
Data: 2010-09-06 11:55:17
Ziurek is kitos puses. Tau reikia tu 1000min pokalbiams? Tau reikia telefono
uz 1000Lt? :)
Pasilikau pas tele2, pasiule akcijini plana 650min uz 25Lt, prigriebiau
bratkiui telefoncika uz 89Lt :D Jei i minutes tilpsiu busiu sutaupes
maziausiai 336Lt ir nereikes parintis kad koks sms pasiklydo operatoriu
redirektuose. Na telefono man nereikejo, bet telefonui yra 14Lt/men
skirtumas jau galima ir pas tele2 pasiimt.