Tema: Re: Nokia E66 dasrbo laikas
Autorius: Rimas
Data: 2010-08-30 11:13:48
Garmine per system setting'us išjunk Launch background service (jei
įjungtas).
Daugiau reikšmės garmine berods niekas neturi.

Na ir įdomiai čia tas tavo "laikydavo". Tai realiai tik vieną kartą
krovei, jei "po savaites" atnaujinai. Užtat ir laikė vieną parą, nes
naujinai, žaidei su navigacija, dar koks velnias ir pan.

Jei nedaug kalbi, nesinaudoji navigacija, email, web, orų pastoviu
tikrinimu, tai ir laikys apie 4 paras. Jei naudojies 1-2.

Kita vertus, gal ir akumui kaput. Pasibandysi ir matysi.