Tema: Re: MTTC
Autorius: Soros
Data: 2010-08-27 08:14:14
Is tokio parashymo manau jo net nearde iki galo, pamate kazkur kazka ir
uzdejo toki irasha, cia standartinis toks.
Jei jis negarantinis ziurint kas per chipas, jei klijuotas, tai tik plokstes
keitimas arba auksaranis, jei aisku apsimoka, bet tada dar derinimas...
O jei senesnis neklijuotas, tai dirbs zmogus o jei nepataisys reikes keisti
plokste, laika sugais, gal dar detale kokia, tai net nebande...
Jei garantinis dar buvo, tai paprasciau garantija nujimti, nei paskui
nepataisyti keiciant plokste ir is nokijos gauti irasha, kad plokste
negalejo buti keiciama, del garantijos netekimo..
ten po to tas plokstes i nokia siuncia ir anie gali uzprotestuoti ir uz
kaikuriuos telefonus nesumoketi firmai...
Esu ten dirbes tai biski zinau, tiesa ten po to dar daug visko pasikeite
nezinau i kuria puse :)