Tema: Re: parekomenduokit rageli su android
Autorius: padugne
Data: 2010-09-28 22:44:39
On Tue, 28 Sep 2010 21:59:54 +0300, VytautasK wrote:

> hmmm, man kaip tik SGS sauleje isblunka daaaug maziau uz 3GS...

Tikrai lyginai savo akim, o ne kokiam tipo "reviuve"? Sauleta diena SGS
ekrane apskritai nieko nebesimato. O 3GS gali ramiai perskaityt viska kas
parasyta. Per kavos pertraukas ant firmos terasos jau 101 karta matuotasi
pimpalais visom imanomom kombinacijom, nes pilna 3GS, 4G, SGS, milestone
ir Desire savininku.
4G beje anka zymiai labiau nei 3GS, sioje vietoje regresas. Uztat pagal
vaizdelio kokybe sausai krauna visiems kitiems smartfonams.

> Kokio smulkumo tas tekstas turi buti, kad tokius efektus isgauti? Man
> bet koks tekstas ant SGS atrodo gerokai ryskesnis uz 3GS...

Man nexuse/desire pakanka defaultinio teksto po ikonom. Pas SGS dar
blogiau, nes didesnis ekranas, ta pati skiriamoji geba ir "rupesni"
pikseliai.

--
kthxbai.