Tema: Re: nauja desire baterija
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-08-12 12:23:08
A koki  baterija?
Ni-Mh ar Li-IOn ar Li-Polimer ?
Siaip visuomet patartina ikraut ir iskraut pilnai.  Neva labai svarbus yra
pirmi trys pakrovimai-iskrovimai: su ikrovikliuy laikyt ilgai, o jau kai
naudoji - tai naudot kol savaime issijungia.
Dar patarimas - ziema dazniausia, jei naudoji outdoor daznai - tai
paprasciausiai mobiliaka laiks nuo laiko isdziovinti - dedu ant
radiatoriaus, nes del susikaupusios dregmes pradeda durniuot ir trumpai
laikyt.

Kas da kokiu patarimu geram baterijos laikymui turit?

Styra