Tema: Re: Ismanusis taksofonas iki 1000 lt
Autorius: Paul_
Data: 2010-08-13 18:46:12
Nokia X6 16GB paliko nepavykusio gaminio ispudi.
Islenda visokios bedos. Pvz. atsiliepia automatiskai ir kai to nesitiki, nebeveikia ausines (gal del to, kad buvo ikistos kitos), uzluzta softas, GPS veikia ne is pirmo karto uzkrovus zemelapi (nokios zemelapis), nemato is kompo naujai  irasytu failu, letai dirba vidine atmintis (ypac irasant ~2MB/s), nera galimybes panaudoti microSD korteles (neturi lizdo), akumas laiko ~3d., erzina kai reikia isjungti playeri is dektopo, tenka giliai ieskoti kur randasi tas playeris tam, kad sustabdyti grojima (kitaip programa neissijungia). Nera gero irankio convertuoti/importuoti video failiukus i X6 suprantama formata linux aplinkoje.

Gerai veikia Skype per Wifi, neblogas GPS, veikia irasyti sachmatai.

Softas atnaujintas i naujausia.

Dziaugiuosi, kad ne pats ji naudoju.
Uztenka kol kas ir 10m.senumo mobilaus, kuriam nera bedu del pakibimo.