Tema: Re: skendes telefas?
Autorius: Neratoblogo
Data: 2010-08-11 10:44:37
Sunku pasakyti, matyt daug kas priklauso nuo konstrukcijos ypatumu.
pvz mano zmona imete savo Motorola v3 i verdancia sriuba, veliau isplove po
saltu tekanciu vandeniu :)

Telefona jau buvau nurases, taciau del sazines ramumo isardziau ir palikau
dziuti. Po kokio menesio
telefonas atsigavo. Tik ekrane riebalu demeles liko :)

Ir praejus 2, o gal jau 3 metams nuo telefono sriubos virimo, vis dar
sklandziai veikia.