Tema: Re: HTC Desire ar Samsung I9000 Galaxy S 16GB ?
Autorius: Aladdin
Data: 2010-08-11 10:33:52
On 2010.08.11 10:08, Memba of board wrote:

> biciuks, skambejimo garsumas Desirej tikrai pakankamas net man -
> isgyvenusiam sia vasara du ausu uzdegimus :)) Gal beda skambucio melodijos
> pasirinkime?
> O del garsiakalbio pokalbio metu - tai jo, nelabai kas, bet negaliu lygint
> su Samzungu, nes neturejau jo.

Nereikia tik pradeti, gerai? Aisku jei tu telefona laikai svarko
vidineje kiseneje, issitraukes ir pasidejes ant stalo ar ant savo
bimbalo centrines konsoles - garso tikrai uzteks, bet ir tai, jauciasi
kad Desire dinamikas normaliai neistempia. As ta telefona daznai laikau
isimetes kuprineje, tai ir ganetinai tyliame kambaryje jo nesigirdi, o
klausa tikrai nesiskundziu. Iki tol panasiomis salygomis buvo Omnia, tai
ir maloniai skamba ir kuo puikiausiai girdisi. O speakerphone kokybe
lyginu su iphone, ganetinai ryskiai skirtumas jauciamas.