Tema: Re: Internetas telefone
Autorius: Korke
Data: 2010-07-19 11:32:44
na nereik kaltint is anksto operatoriaus del to, kad pats su prisiuta galva
esi, visi turi atitinkamus duomenu perdavimo planus. Jei tingi/nesugebi i ta
pati 1533 pasukti, kad tau ten susakytu "ka tu dabar turi", tai kieno kalte
? Butum padares zemiau aprasyta veikla nebutu ko skustis paskui:

1. Pasiziuri koki duomenu perdavimo plana naudoji (jei "jokio" , tai
tiketina abibenu salygu "Starta")
2. Pasiimi, kad ir ta vargana Connect Intro" ar kaip ten uz 12Lt/100MB ir
kaip kolega apacioj raso esi ramus, nes siuolaikiniuose smartuose ciuju ne
visuose pavyksta "atjugt visiskai" bet koki intiko naudojima netik per menu,
bet vos ne per "registrus ten lendant" , ka jau kalbet apie autoriu kurio
suvokimas apie tai minusinis isvis.
3. Ir bendru atveju pries naudojantis paslauga reikia jos aprasyma bet
pasiskaityt, o ne rekaut post faktum "man nepasake, man nepranese asmeninu
registruotu laisku, kad..."