Tema: Re: Kod
Autorius: padugne
Data: 2010-07-17 11:37:32
On Sat, 17 Jul 2010 08:05:24 +0300, Rimas wrote:

> Bet aišku aš nesiginčiju, kad symbian važiuoja žemyn ir stipriai.
> Realiai tai yra gerai. Bet koks stiprus spyris į šikną iš konkurentų
> pusės (į vieną ar kita šikną), įgalina naujų/patobulintų platformų
> atsiradimą.

Realiai tai yra blogai :) Symbianas zinoma ne tiek apipelijes kaip koks
WinMo, bet developerio poziuriu toks pat visiskai neidomus kaip ir
anksciau. Ir nepanasu kad tai keisis. Todel platforma praktiskai
pasmerkta. Tai supranta ir pati nokia (vienintelis likes jos remejas).

Paciu platformu kiekis ilgainiui tik mazes.

--
kthxbai.