Tema: Re: Pagalbos - uzrakinau sena mobiliaka
Autorius: Snarglys
Data: 2010-07-17 10:09:45
Na tai Freia -> Unlocking functions -> Direct unlock nepadeda?
Ten ir IMEI pakeist galima, ir pririst - atrist prie - nuo beleko ir
taip toliau. Kazikada ir man mastakas ir ne vienas smegenine pudryjo kad
be specialios irangos nieko nepadarysiu. Ir ka? Nereikia jokios ten
irangos. Kabelio USB to COM ir softo pert akis. Bet gali but kad C55
reik test point pjaut pries atrisinejat, reik ardyt ir koki tai takeli
plokstej nutraukt. Tada jau darai ka nori.