Tema: Re: e55 vs e71
Autorius: [mikro]
Data: 2010-07-12 22:08:54
turiu ta e52.
nu ble ble, nokia'ai reikia nagus kapot, ka inzinieriai ruko, kad tiek
nudowngraidino verslo klase, e51, e71, korpusai buvo tikrai tvirti, daug
metalo ir t.t.. e52, e55, e72 - nu totali tragedija, batareikos dangtukas iz
kazkokios milimetrofkines folijos, o paties korpuso plastikas - siaubo
filmas, daugiau nieko...
vien delto, man ta e52, nelimpa prie rankos nu nzn, su hardwaru ir softu,
viskas lyg ir nieko, bet uz korpusa didelis didelis minusas...
o siaip, akumas laiko puse bb (lyginu su pristai tureta e66), bet nedaugiau
nei e71.