Tema: Re: AIFOUNO fanams :)
Autorius: Rimas
Data: 2010-07-01 08:06:36
Visa esmė apple politikoj. Nebūtų tokio viskas "first time" ir "perfect"
tai nebūtų ir diskusijų. Nes dabar tūlas apple vartotojas sėdi sau
ramus, nes pas jį "best high technology" produktas ir niekas jo nuomonės
nepakeis. Beigi yra kita pusė, kuri biškį domisi tuo reikalu ir
supranta, kad ten nėra jau viskas taip "first time" ir "perfect". Dėl to
ir kyla diskusijos.

Mane asmeniškai erzina tokia apple politika. Aš tai pavadinčiau
klaidinančia reklama.

O šiaip produktas kaip produktas, kaip ir visi kiti. O visa kita tik piaras.

P.S. kaip galima nesakyti, kad nėra tūpi vartotojai, jei stovi pasistatę
palapines ir laukia kol pirmi galės į parduotuvę įlėkt?
Nors ir prie playstation japaškes stovėjo lygtais per naktis, taip kad
eilinis vartotojas vis tūpėja ir tūpėja.