Tema: Re: GPRS ar pan Rusijoje mėnesiui?
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-06-29 10:18:58
 La,
   Rusijoj - maudojau megafon, pirkau prepaido kortele, naudojau GPRS,
duomeny buvo papigiai - tiklslai nepamenu, bet kazkas 5rub/Mb.
   Dar reikia zinot, kad rusijoje yra vietinis Riamingas, t.y. jei sambiji
is maskvos megafono i altajaus megafona - skaiciuojasi roamingas.
   Dar tokia info - nuosaliuose vietose geresnis rysis yra Bilaino - ar
kazkaip panasiai skamba prvaideris, tarkim kokiam kalniu slenyje gyvenantys
naudoja bilaina, kai tuo atvejum man megafonas neveike.
   Kortele - nueini i "atstiovybes kioska", reiki asmens dokumento, nuraso
tavo duomenis, pagal viza kiek busi RU ir perki SIM kortele, kiek uz ja
sumoki, tiek ir prakalbi + pasipildyt gali.

Styra