Tema: Re: VISIEMS GREIT BUS P... :-D
Autorius: Hertz
Data: 2010-06-10 20:17:32
Tarybiniais laikais buvo toks anekdotas:

Kadangi tarybiniais laikais kartais budavo sunku su maistu, tai budavo
tokios akcijos, tipo tas maistas yra nuodingas zmoniu sveikatai, nu kad
niekas nepirktu.

Tai va, skaito vienas profesorius paskaita apie mesos zala - sako vienos
bedos ir antsvoris ir cholesterolis dideja, ir sirdies ligos.....vienas
zmogelis is sales jam antrina - Jo, jo ir kojos sala.
Profesorius baige paskaita, bet jam vis neramu kodel nuo mesos kojos sala,
kazkaip negirdejo tokios baikos....susiranda ta zmogeli ir klausia - Kaip
cia yra ?
Na o tas aiskina jam - Supranti, kai vakare gerai priketu mesos tai man ryte
taip pasistoja, kad antklode nuo koju nutraukia, vat tada ir sala kojos.

Maziau tikek tuo kas ka sako !!!!