Tema: Re: eurocom
Autorius: RaR
Data: 2010-06-03 12:02:43
Mano žmoną jau keli metai kaip iš omnitelio jie persiviliojo. Tai lyginant su Omnitel labai patenkinta. Nėra jokių užslėptų mokesčių - jei su kuo kalbi nemokamai, tai nemokamai, jei gauni telefoną, tai paskui nebūna kažkokio papildomo mokesčio. Ir netikėtai didelių sąskaitų nebūna, kuo pažįstami Omnitel klientai, o ir ji pati anksčiau skųsdavosi. Šiaip visi mano giminačiai iš Omnitel jau pabėgo ir tuo džiaugiasi.