Tema: Re: Kaip ten su HD2? geras? nes .. Vakar i siena paleidau HTCdiamond
Autorius: padugne
Data: 2010-05-25 21:20:00
On Tue, 25 May 2010 20:05:16 +0300, Dainiushas wrote:

> nu tai dpi nu.
>
> O aš turiu omeny, kad prie tų pačių matmenų oled'o yra mažesnis pikselis
> ir didesni tarpai tarp pikselių, lyginant su LCD. Ir tai matosi.

Taigis kad. As irgi lyginu mailztouna su nexusu, kur abu turi 3.7" ekranus
ir praktiskai vienodas rezoliucijas beigi DPI.

Ir vistiek nexuse matai atskirus pixelius kai tuo tarpu pas mailztouna -
galima sakyt ne.

Dar zinoma uzknisa su tuom nesusijes Pentile pikseliu isdestymas kuris
smulku srifra padaro "spalvota" (vienas krastas zalias kitas raudonas)
beigi plonas linijas "gauruotas".

--
kthxbai.