Tema: Re: TomTom WinMo telefonui (HTC)
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-02-24 11:16:43
Na taip, as berods ta senesne versija, dabar net neatsimenu. Bet:
Delninukuose naudojama programa TT Navigator 7.450(451)su žemelapiais v7
arba 7.910 su žemėlapiais v815.2024
tai taip iseina, kad gali siusti 7.910 tomtoma ir jam zemelapius
v815.2024. Pagal ta tutoriala ten ir nulauzti viska panasiai turetu
iseit, ten tie gerneratoriai berods beveik universalus.
siaip o.navigacija daug pagalbos gausi, as sau susidejau viena karta
viska, zemelapius laikau kortelej, o installa pasidejau, jei ka sumetu
viska is naujo ir veikia vel, naujinti tingiu