Tema: Re: E52......
Autorius: lasaZ
Data: 2010-05-14 17:18:42
viska aiskiai sudesciau. Telefonas nuo pat pirkimo dėžutėje stalčiuje
gulėjo. Kai man kadaise T39 nurašė ant "drėgmės" kažkaip atrodė natūraliai -
na, naudojau kasdien ir daug, maža kas. Bet kai dėžutėje normalioje
patalpoje, stalo stalčiuje :) Kiek suprantu šitą sportą jie sėkmingai po
šiai dienai propaguoja. Užtai kai perku telefoną, žiūriu, kad MTTC neturėtų
išskirtinių garantinio remonto teisių, taigi kai kurie brandai lieka už
borto :)

lasaZ