Tema: Re: tele2 mobilus internetas?
Autorius: Vytas :)
Data: 2010-04-08 08:12:39
Naudoju tą planą telefone su 100MB/mėn.
Vilniuje veikia gerai ir stabiliai HSDPA - specialiai greičių nematavau,
bet laukti nereik kol kas užsikraus. Už miesto per GPRS/EDGE aišku
lėčiau sukasi, bet irgi kažkokių bėdų nepastabėjau. Kad būčiau kada
patekęs į tokią zoną kur visai T2 ineto nebūtų - nepamenu (nors aišku aš
jį tenaudoju gal 6mėn. ir niekur labai po kaimus ir miškus nevažinėjau
per tą laiką).
Dėl roamingo, tai paskutinį kartą važiuota šį rudenį į Austriją per
lenkus, slovakus ir vokiečius. Jokių bėdų dėl sms ir paskambinimų
nepastebėta. Ir anksčiau, kiek yra tekę pakeliaut, bėdų su T2 roamingu
nepastebėjau (na nesu aktyvus telefono naudotojas, tai galėjau gal ir
nepastebėt jei kažkiek neveikė ar koks sms vėlavo).