Tema: Re: Tai visdelto N96 ar N85???
Autorius: gintas
Data: 2009-01-24 14:31:28
Būtinai atnaujink firmware į 12.043. Mano N96 tik po šio updato nustojo pakibinėti.
Šiaip visi N96 ar N85 privalumai pasireiškia, kai instaliuoji papildomas programas. Pvz. labai vertingos - Handy Shell (iš Epocware), PhonePilot (iš Mobisophy), PC jungimui per mobilų prie ineto - JoikuSpot (tiesiog sukuria bevielį AP bet kuriam prietaisui, į PC nieko nereikia instaliuoti) ir pan.
N96 hardwarinis video akseleratorius išties puikus - vaizdas netrūkčioja. Aš savo N96 nekeisčiau (vis dėlto didelis ekranas). Sutinku su vieninteliu trūkumu - tai akumas. Kraunu kiekvieną naktį.