Tema: Re: Ka manote apie Nokia 8800 ?
Autorius: Shadowed
Data: 2009-01-18 16:55:38
komplekte dvi baterkes ne siaip sau - laiko per pus trumpiau :) siaip be stiliaus daugiau niekuo nepasizymi ir IMHO yra nevertas tu pinigu. Nors ir su Porsche guoliais ale genda vistiek, tuo labiau naudotas (daznai buna silpnas garsas), naujo irgi bent jau lyginant su mano 6300 pokalbio garso kokybe zymiai prastesne... O siaip - nori imk, vistiek del skoniu nesigincijama ir vistiek neperkalbesim...