Tema: Re: Neishlaikiau spaudimo :)
Autorius: Lavonas
Data: 2020-12-19 22:08:25
Visishkai sutinku. Man tie debilai su refundais atrodo debilais. Normalus
grajus. Ash ishvis dar nei vieno bugo nesu uzmates.
UI tikrai reiketu perdaryti, o ir mentu elgesi irgi. Krc game breaking bugu
tikrai niekur nemaciau :)

"cD-r0m"  wrote in message news:rrli72$m1j$1@news.omnitel.net...

Žaidžiantys, ne šiaip atsiliepimų apsiskaitę... Kas jum ten kliūna? Nu
yra smulkių bugų, bet taip ir neužkliuvau už kažko esminio. Vieną kartą
misiją per greit padariau - nespėjo kažkas susitrigerint. Nu ir visokio
Junk'o kartais paimt neeina, nes prasmegęs į žemę.

Kitas dalykas, kad jis šiaip truputi kaip su ramentais valdosi ir meniu
blet. Bet ten ne bugas, ten jo dizainas toks. Meniu, jame 5 punkai su
2-3 pasirinkimais, užėjus gilym, dar 10 punktų su pasirinkimais... Ten
kiekvienas savo atributą turi... o juose dar kiti puslapiai yra... ir
juose perkai. Man rodos windowsuose particiją sukurt mažiau kelio yra
nei čia :)