Tema: Re: Elite Dangerous free on Epic
Autorius: Techno
Data: 2020-11-19 12:05:26
Paimti tai mes paimsim... :) Chaliava ėst neprašo :D
Tik ar užsiimsim lošt, tai klausimas dar. Čia neseniai buvo akcija, kai buvo
galima paimt už 5 eur šitą grajų. Jau kaip ir traukiau kortelę iš piniginės,
bet dar sugalvojau, kad vis gi reikia paskaityt apžvalgas. Tai paskaičius
haipas prapuolė visai. Savo laiku tai ten tikrai buvo gerai, bet vėlyvosios
apžvalgos tai ne kažką. Ar ne už tai ir pradėjo iš pradžių akcijomis
taškytis, ir dabar va už dyką dalins, kad liaudis iš ten bėgt pradėjo...