Tema: Re: Aion open beta
Autorius: Martozo
Data: 2009-09-14 14:32:59
"Milordas" <no@spam.lt> wrote in message news:h8l0qo$n3o$1@trimpas.omnitel.net...
> nu ka gi, pazaidziau ir as... tiesa sakant tik kokia valandele, toliau rankos nebekyla, sedau vel prie mielo seno L2  :(

> [...]

Man open beta irgi ne kaip. Tiksliau ne "ne kaip", bet nei šiaip nei taip. Pasikėliau sorceres iki 15 lvl ir kelias low lvl melee klases. Gal tiek mažai žaidžiant nespėjau, bet taip ir nesupratau koks Aion arkliukas, kuriuo siekiama patraukti žaidėjus. Jei AoC lošė ant grafikos ir labai gerai paruošto low lvl contento (su pilnu įgarsinimu, multi ir single player atskyrimu ir t.t.), WaR lošė ant PvP (tiksliau RvR) kur aiškiai atskirtos teritorijos mirrorinant, klasės mirrorinant per skirtingas rases, public questų (atrodo tai pirmas mmo kur taip yra) bei RvR nuo pat pirmų žaidimo minučių, tai čia kažkas neaišku:
Grafika kaip grafika - nei kažkas lievo nei kažkas uber.
Sukurtos atmosferos kažkaip irgi nepajutau (jei WoW iš ashenvale įbėgęs į barensus iškart pajunti kur patekai tai čia kažkaip viskas vienodai).
Įgarsinimas irgi so so.
PvP taip ir nesutikau (15 lvl).
Questai kaip questai - nieko naujo. Tiesa įdiegtas kastruotas WaR tome of knowledge variantas.
Kiek pažiūrėjau talentų sistemą (ale stigmos) tokia nuojauta, kad įvairovės nebus (čia aišku tik iš teorijos, nes praktiškai stigmų dar negavau).
Kaip jau minėjo jei čia visas pasaulis kuris matomas ant žemėlapio, tai ... hmm...

Sau pasidariau išvadą, kad nuo starto tikrai nelošiu, o toliau žiūrėsiu kaip vystysis.
Beja, būtų įdomu išgirsti Aion fanų nuomone, kuo šis geimas išskirtinis iš kitų? (pasiskaraidymas su sparnais nesisikaito :)