Tema: Re: X3 Terran Conflict
Autorius: Markuz <korshun(SITA_TRINAM)@centras.lt>
Data: 2009-09-04 10:00:08
sitam berods metai, yra du x3 senesnis ir naujas :)
dabar su visais patchais jau galima zaist, nes pradzioj buvo labai labai
labai daug bug'u ... o dar po metu bus visai geras zaidimas :)  vaizdas,
muzika, atmosfera super, o vat siuzetas nelabai (bet laiks nuo laiko
palopytas), o technine puse isvis minusas. Neisnaudoja cpu su keliais
branduoliais (cia siais laikais!!!), bugas su ramo naudojimu, bugai su
vidiniais skriptais (ju ten simtai), bent jau anksciau nerealus fps kritimas
(pradzioj viskas super, o veliau slideshow). Vienu zodziu reikia greito
kompo, linksmakocio, paskutiniu atnaujinimu ir labai daug laisvo laiko :)