Tema: Re: hehe in ya face zealot:)
Autorius: ZeaLot
Data: 2009-09-01 14:51:43
as tai nesu kam nors ir nesuku sau pautu su tais chipsetais, nes irgi
neturiu.. visdar reik traukt visus vidurius, jungt prie pc ir pan. :) jei
gerai pamenu rascenkes uz 50lt atnaujina xebra jeigu jau esi flashines, bent
pas Demetreus taip buvo pries puse meteliu, kantaktasai: 69961345

giliai abejoju ar litavo jis ten tau kazka ;)