Tema: Re: Q: Wolfenstein. Level - Hospital. Stuck
Autorius: bullka
Data: 2009-08-31 07:40:14
O kurioje vietoje? Nes ten bitę reikia du kartus nušauti:
1. Nušauti ją reikia 4 kartus ir po to pradedančius skristi ir ropoti
vabalus. Po kiekvieno nušovimo perbėgant prie kito turret'o.
2. Kai bitė atsiranda išeinant iš pilies ant tilto, reikia spausti "1" ir
šaudyti į kaklą, kai bitė pakelia galvą. Ten lyg raudonai matosi ta vieta.

Kaip tik vakar perėjau tą vietą.