Tema: Re: BATMAN.ARKHAM.ASYLUM.XBOX360.REGIONFREE-MM-TL out!
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-21 11:07:30
nu nezhinau nezhinau.... vat tel to epico kurinio - jo labai norechiau, ale livo nesikuriu (visgi nusprendzhiau, kad telekomas blokuoja.. nes bandzhiau pasikurt savo laptopa nuo tos pachios skyles, jis pareishke, kad pririshta prie kito mako, todel man reiki nuflushint sena ir aktyvuot nauja - matyt tas pats kujnia gaunas ir prisijungus boxa.. per atostogas reiks pasikrapshtyt, pasiskambinet ir pasirekt su telekomu.. sutartis baiginejasi, tai pasigrasinsiu:)