Tema: Re: PS4 vs ?
Autorius: Pirmininkas
Data: 2020-04-17 13:41:31
Butent ekskliuzyvai yra yra PS privalumas. Ypac pikta kai
PS savo ekskliuzyva zada paleist ant PC, o ant XboX ne
(Death Stranding). Arba ne ekskliuzyvinis geimas tampa
PS ekskliuzyvu (Final Fantasy VII Remake).
Daug PS geimu tampa Game of the Year.
Rezultate pirkdamas XboX gauni kitokia konsole su maziau zaidimu.