Tema: Re: half-life
Autorius: aaa
Data: 2020-03-24 01:12:35
Dėkui už miniminireview. Kadangi nespėjau paimt oculus quest tai džiaugsmas
atidedamas neribotam laikui, eh :)

"cD-r0m"  wrote in message news:r5b98i$j07$1@news.omnitel.net...

Indexas parėjo, žaidžiu. Kai Vive, DK2 ir DK1 turėti anksčiau - tai
technologija manęs nestebina - natūralus progresas ir tiek. Ekranas
geresnis, Indexas patogus, kontrolerius ir lighthousus nuo Vive
pasilikau, nemanau, kad anie verti kainos priaugio. Pats geimas - Valve
moka daryt ką daro. Neužknisa. Nors dar įspūdžių neturiu kažkokių, 3
valandas tiesiog slow exploration.

Pas mane tik GTX1060 - tai grafikos ant max neprisuksiu - dar nesupratau
kur ekrano, kur renderio, o kur tiesiog prikirptos grafikos efektai.

inb4 - neesu linkes skolint/nuomot ir šiaip, bet per dabartinius
karantinus ir saviem ribojimai :).