Tema: Re: Diablo 4
Autorius: amenox
Data: 2019-11-11 23:41:43
Na visų pirmą niekas dar tiksliai nežino. O tai ką chebra ten tą demo
pageimino tai ten nesuprasi kas tiksliai bus, kažkoks single vinagretas su
party bosais ar kažkas tokio. T.y. jei norėsi žaisliukų reiks su kažkuo
kooperuotis, bet kažkokia siužetinė linija yra tai manau kažkas tipo single
irgi bus. Na taip, galbūt makaluosis ten kažkas, bet kaip supratau tik prie
bosų.

"Exo"  parašė naujienų news:qqb5ag$6d9$1@news.omnitel.net...

Nebus, bus tik single player quest line taip kaip TESO dabar...

Exo