Tema: Re: death of TBP *TPB
Autorius: YZF
Data: 2009-07-02 11:06:52
"bullka" <groups.lt@gmail.com> wrote in message
news:h2hf8i$d45$1@trimpas.omnitel.net...
> Na aš pastebėjau siunčiantis HD filmus tai. Be abejo visa kita tikrai ne
> iš ten. Bet su HD turiniu maždaug taip yra:
> - Jei į LM'ą ateina originalo kalba HD filmas, tai jis būtinai bus: be
> normalaus aprašymo, titrų, screen'ų ir t.t.
> - Jei į torrents.ru ateina filmas, tai jis būtinai turės pilną mkv
> aprašymą, kaip minimum 2 kalbas, titrų neturi tik išskirtinais atvejais,
> pilnas sutarto standarto torrento aprašymas ir pan.

Is auksciau paminetu teiginiu galima suprasti kad LM filmai yra dedami
_ne_is_torrent.ru.

?

> Jeigu LM'e pasirodo HD filmas su RU takeliu, tai nuėjus į torrents.ru
> pamatai, kad tas filmas ten jau seniau įdėtas.

Bet jis gali buti tuo paciu idetas dar i kruva kitu trakeriu ar shared
vietu, ar ftp, ar dar ko nors. Tik tu to nezinai :)

Visgi jeigu tu kalbit TIK apie ru filmus tai tiketina kad jie eina is
rusijos, bet LM'e yra zymiai daugiau ne RU stuffo, kuris pas juos atsiranda
is tiesioginiu sourcu.