Tema: Re: Fortnite
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-11-19 19:04:36
Fortnite battle royale turi microtransakcijas, bet pats yra nemokamas.
Fortnite standard yra mokamas, bet irgi turi microtransakcijas.

Visas turinys iš esmės yra pasiekiamas be microtransakcijų, tik lėčiau,
tai kurie vizualiniai šūdukai gal ir tik perkami.

Jei leidžia savo pinigus - reik auklėt (rimtai, čia yra priklausomybės
pobūdžio efektas, kuris gana lengvai išeina iš valdymo, nes nesusisieja,
kad retkarčiais nupirkęs kažką už 2€ išleisi 30 per mėnesį), jei leidžia
tavo pinigus - nuimk kortelę nuo accounto.

Apie fortnite PVE varianto laužimą negirdėjau, pats nežaidžiu jo.