Tema: Re: Steam sales
Autorius: dzonis
Data: 2018-06-28 11:54:55
Pirk ką nors brangiau ir daugiau kavų su bandelėmis praleisk Circle K :)
Nu nerealiai užknisa eilėj laukti kuro užsipylus su dešrainininkais, katrie
ten komplektuojasi kažkokius tai šedevrus rinkdamiesi iš 3-ių rūšių dešrelių
ir 3-jų ketčupų.

ir bandelininkais.

On 2018-06-25 02:43, Bronco wrote:

> Vienas geriausių, o gal net ir geriausias Tower Defense steame tai Defense
> Grid:
>
> https://store.steampowered.com/app/18500
>
> Antra dalis irgi gera, bet siūlyčiau nuo pirmo pradėt.

O taip.. šitą žinau. Xbox'e Defense Grid'ą buvau nusipirkęs.. tai kaip
ir atžaistas.

Dabar matau 2,49€. Realiai vieną kavą su bandele Circle K praleidi ir
atsiperka :D