Tema: Re: XBox vs VR/MR
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-06-26 03:27:15
Tai vat pabandyk, ir visai ne lėktuvų ir laivų ar 55 colių plazmų.
Pabandyk tokius, kur pats vaikštai po kambarį ir čiupinėji daiktus, ar
šaudai kokias antis. Roomscale esmė, kad jis už tave nejuda, pats
vaikštai po kambarį, atitinkamai judi virtualkėj.

Banaliai Valve "The Lab" ir "Job Simulator". Profesionaliai sukurti
showcase geimai.

Fallout VR labai įdomus potyris, nors ilgiau žaisti neįdomu, nes
pasaulis nepritaikytas VR. Bet realiai nusiteleportuoji* kur nori ir
tada fiziškai dairaisi, kilnoji daiktus, palendi po stalu. Šaudymas
visai smagus gaunas.

*Teleportacija VR yra būtent antivėmalinė funkcija, kad nebūtų jokio
judesio kurio tu fiziškai nedarai.

Oculus rifto trackingui iki vive plaukti šūdais iki mėnulio ir atgal..
ir tada iki jupiterio dar..