Tema: Re: zaidimu top
Autorius: Lavonas
Data: 2018-02-22 22:29:15
Da dadesiu, kad Gothic senas, bet ash ji praejes visas dalis. I topa
nedejau, nes tikrai yra geresniu zaidimu.

"Lavonas"  wrote in message news:p6n94k$f0f$1@trimpas.omnitel.net...

Gothic senas. Skyrim, kaip ir Fallout visishkai nepatiko del savo grafines
estetines ishvaizdos. Nors shitoj vietoj mane Exo su shudais sumaishytu ir
sakytu, kad su uber graphic modais ypatch Skyrim atrodo idealiai. O man vat
nea. Buvau ash susikishes visus modus, ishbandziau ash ju melejona ir
nevelka nors tu ka.
Kitas dalykas, kad pas mane kazkoks dalbajobishkas (pats jo nesuprantu)
zajobas yra, kad ash labai stipriai modinamu zaidimu "negaliu prisiversti"
zaisti. Net ir be modu. Pvz GTA5 estetine puse labai gera, plius ish
nuogirdu zinau, kad istorija irgi ten labai liuks, bet tie modai ..... Todel
ash po, man rods, GTA 2, nesu zaides nei vienos dalies.
Taip pat man nepatinka viskas kas susije su jrpg stiliaus combatu. Todel
priesh rashydamas I bonusa Darksiders, ash dar bishki pagalvojau. Na bet pas
ji yra kitu pliusu :D

Divinity paty pirma turiu net fizine dezute nuspirkes priesh n metu. Labai
patiko. Zaisciau ir kitus, bet man laiko gaila arba ash jo neturiu tokiems
zaidimams. Jie pas mane nuses bibliotekoje iki to laiko, kol ash arbe darba
prarasiu arbe iki pensijos :D

Elex dar nesidomejau, bet esu kazkur uzmates atsiliepimu, kad nekazka
grajus.

"PxYra"  wrote in message news:p6n5iv$c93$1@trimpas.omnitel.net...

a kur Gothic, Skyrim, Elex? Divinity 2, Divinity original sin, sacred ?
bb o ne rpg pas tave sarase :D action rpg cia daugiau