Tema: Re: Apie Stalkeri su Cernobyliu
Autorius: Zyza
Data: 2009-06-04 13:11:44
Konkreciai kodel man patiko toks variantas - kirilica skaitau letai (nors ir
suprantu), todel teko rinktis angliska versija (kad greit perskaityt misiju
aprasymus). Kadangi visas ambient pasaulis kalbejo rusiskai, dvasia zaidimo
nedingo (isties rusu kalba ten yra labai vietoj ir papildo atmosfera), o
tai, kad esminiu misiju zodinius komentarus isgirdau angliskai, labai
zaidimo nesugadino ;)