Tema: Re: Wireless klaviatura su pele -> geiminimas prie TV
Autorius: YZF
Data: 2009-05-21 09:46:05
Man atstumo nuo bazes uztektu ~pora metru. Daugiau nereikia.

Bet as nesiruosiu jo naudoti tiesiogiai geiminimui, t.y. man reikia tik
geimo meniu paspausti ant vienos ar kitos knopkes su pele ir viskas. Pacio
geimo metu, klavoje nu gal kokia viena knopke reik paspausti, visas kitas
naudojimas - geimo meniu (t.y. fast response kaip ir nereikia)

Beje gal pats tas mikrosoftas lagina?