Tema: Re: Aztaka: perejot kas gal jau?
Autorius: Volcano
Data: 2009-05-19 12:52:30
atgaivinau visu lavonus, pernesiau ir ta zalia debesi i ta kambari kur tas
zmogus ir fsio, nebegaliu judinti debeselio... na muzika groja viskas ok
meniu atsidaro , bet 0 veiksmo :/ net vaiksciot nebegaliu :/
hm gal galetum pereiti sita vieta ir seiva imesti? cia pati pradzia uztruks
5min
--
Volcano