Tema: Re: NMS 1,3
Autorius: Bronco
Data: 2017-08-11 00:27:03
On 2017-08-08 13:47, Exo wrote:
> matai, neseki situacijos, dabar paskaičius komentarus, niekas,
> absoliučiai niekas nežaidžia šito geimo ir visi jį niekina ir sakosi
> seniai ištrynę...

Čia jau kažkokios sąmokslo teorijos... Nėra ką visiems veikt, tik
heitint kažkokį žaidimą. Visas šitas triukšmas ne šiaip sau kilo.

Aš pats jo vos nenusipirkau, nes laukiau ir seiles varvinau, klausydamas
porą metų pučiamus arabus visiems į ausis. Bet, palaukiau kelias dienas
po jo išleidimo ir paskaičiau atsiliepimus, o paskui ir video piktas
apžvalgas. Man to pilnai pakako, kad suprasčiau kame čia reikalas ir
kodėl kilo tokia pasipiktinimų banga.

Aš pažvengiau ir pamiršau, o tiems kurie mokėjo po 60 eur už absoliučiai
žalią produktą, kuriame nebuvo gal pusės visų pažadėtų dalykų, tai tik
užuojautą galiu išreikšti.