Tema: Re: PS4 vs Xbox one
Autorius: 4r
Data: 2017-07-31 15:04:39
o pas tave ps4 slimas ar PS4 pro?

man būtų įdomu sužinoti kaip PS4 Pro VS XBOX ONE s :)

4r

"Exo"  wrote in message news:oln192$26d$1@trimpas.omnitel.net...

Kadangi dabar turiu dvi konsoles ir galiu palyginti.... tai trumpai
kalbant, PS4 iki Xbox'o kaip man pėsčiomis iki Paryžiaus.... PS4 man
labai priminė Linuxą (tipo kurį nors ten advanced pvz Fedora 26). Toks
nukopintų feečių kratinys, be jokio ryšio tarpusavyje ir jokios
logikos.... jausmas toks kad ten daug kas yra  tik todėl kad taip padarė
MS'as ir reikia neatsilikti.... jau nekalbant apie tokias smulkmenas
kaip appsas, kurio Lietuvoje nėra dėl metafizinių priežasčių, o ir kai
parsisiunti tai ten kažkokia komedija metus laiko neupdeitinta :) O
galutinai užmušė tai mokamas cloudas... pleeeeee va šito šūdo tai
nesitikėjau :D

Exo