Tema: Re: Dėl XBOX ONE ELITE
Autorius: 4r
Data: 2016-11-21 14:27:28
čia vaikui,

Nesinori labai išlaidauti ir taip pat antikvaro nusipirkti..

Turėjo kelis mėn  prasitestuoti atrištą (Free Style3 modas) XBOX 360 -  tai
(FIFA16, GTA 4,5 ir pan žaidimai nemokami, aišku sėdi offline mode, bet gali
žaidimus paleisti iš USB rakto ar išorinio HDD.  Tiesa kiek laiko ši konsolė
palaikys naujus žaidimus nežinia, PVZ Mafia3 man atrodo jau XBOX 360
negalima..

Tad galvojama apie XBOX ONE S arba PS4 slim.. Atnaujintus variantus.

Tiesa atbaido kad kiekvienas žaidimas (jei naujesnis) kainuoja 50-80 Eur
/vnt
+ jei nori žaisti per internetą dar reikia pirkti LIVE accountą kuris
kainuoja dar kažkiek $$$? mėnesiui...

Tai vat klausimas ką pasirinkti..:)

4r

"Icetom"  wrote in message news:o0ul4j$ql3$1@trimpas.omnitel.net...

Čia sau ar vaikams? Reiktų pasižiūrėti ką draugai naudoja. Bei kokie
išskirtiniai žaidimai domina: vienokius išskirtinius turi xbox, kaip, pvz.
Halo serija, kitokius PS4, kaip, pvz. Uncharted ir pan.

Daugiau jos realiai vienodos.

Kiek turėjau progos pamaigyti- xbox pultelis patogiau guli man rankose.