Tema: Re: Kazkam labai rupejo medziu kokybe
Autorius: Exo
Data: 2016-05-24 09:55:41
Pritariu, labai lengva parodyti statinį paveiksliuką iš vienos pusės, vat
kai į tą medį galima bus gerai jobtelti ir ant jo liks žymė, tada ir galės
girtis....

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:ni0opk$uto$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad nuobodu važiuoti tik trasa. Aš nesakau, kad reikia openworld, bet
bent kažkiek išsukti iš kelio ir nuvažiuoti į kokią gretimą autostradą būtų
visai fun.

Nes dabar tas GT man niekuo nesiskiria nuo vaikystėje žaisto Lotus ;)

"YZF"  wrote in message news:nhvetc$jd0$1@trimpas.omnitel.net...

Kur tu nori vaziuoti? i medi?

o kak nasciot vaziavimo lenktyniu trasa? nes jeigu norisi open world
action, tai ne i racing geima reikia ziureti :))