Tema: Re: Smagus time wasteris :)
Autorius: Hammer
Data: 2016-04-28 02:45:38
Na, kiekvienam savo, man tas agar.io bumbulu stumdymas toks nelabai, bet kai
ziuri kai kas nors losia for fun popcornu pasiemus :D
Del to Zombidle tai jo, bando prastumt savo kitus geimus tik, kad ta reklama
pastoviai ta pati ir visiskai lieva eina :)
Del bosu, tai eina kas 5 levelius, ai nors ir siaip, kam cia gilintis, time
wasteris ir tiek :D Siaip smagu kartais isijungt dabar upgrade'int savo
TEAM'a :D bet kaip visada uzknis greit ir baigsis kaip ir su visais click
game'ais :)