Tema: Re: Dar viena chaleva!!!
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-13 20:17:10
On 2016-02-13 16:13, Hammer wrote:
> Ai biesina tie skirtingi klientai, butu viskas per steam, tai butu ramu,
> dabar reik kiekvienam kurejui savo turet... Cia kaip nesamone, turiu
> steam'e dead space pirma, origine turiu dead space pirma ir 3 dali,
> steame yra pirkti tik pirma ir 2, nu zodziu jovalas konkretus

Tai matai, rinka yra rinka, niekam neuždrausi kažkuo pigiau prekiaut.
Todėl ir perkam kur ką parduoda pigiau :) Aš, pvz. dėl 1-2 eur niekad
nepersimetu nuo steam ant kitos platformos, nes ir man steam kažkaip jau
pagrindiniu seniai tapęs, bet jei skirtumai kainoje sudaro 2-4x kartų,
tai perki ten, kur pigiau. Natūralu.

O šiaip, tai papildomos painiavos dar gerokai įneša tie visi humblai
bundlai ir panašios paketų akcijos - atrakcijos, po kurių jau realiai
sunku susiorientuoti kurioje platformoje pas tave yra pilniausia
konkretaus žaidimo versija :)