Tema: Re: Microsoft exclusive :)
Autorius: Exo
Data: 2016-01-06 11:26:31
neberandu aš dabar ant smūgio konkrečiai to straipsnio, ale pilnas internetas sraipsnių kur publikuojamas sąrašas 2016 metams: pvz. kad ir http://bgr.com/2016/01/05/xbox-one-2016-exclusives/ Didžioji dauguma ten xbox+windows10. Artimiausiais mėnesiais manau turėtumėm pamatyti jau oficialią reklaminę kampaniją na vsiu katušku.... vien ką reiškia gandai jog PS4 kaip atsakymą, leis naudoti Linux'ą ant savo konsolių :D

Exo

"zZz"  wrote in message news:n6iimn$aos$1@trimpas.omnitel.net...

Mestelk linką