Tema: Re: reik info apie Xbox one
Autorius: bat0nas
Data: 2015-10-28 11:12:08
O tai Xbox One vartotojo sąsaja irgi stabdo?

Xbox 360 tai tikrai vėžliškas GUI. Tą galiu patvirtinti. Keista, jei One
toks pat.

PS: Žaidimai irgi lagina. Man stabdymai juntami Battlefield žaidime
sudėtingose scenose (daug destrukcijų, sprogimų ir pan.) tiek PS4, tiek Xbox
360 konsolėje.

"Exo"  wrote in message news:n0q0mf$971$1@trimpas.omnitel.net...

Tik nereikia lialia... geimai gal ir nelagina, bet visa kita tai lagina kaip
turi būti... stovi ant stalo jau...

Exo

"Remigijus"  wrote in message news:n0dj6p$9rp$1@trimpas.omnitel.net...

Xbox nelagina. Čia juk ne kompas. :)