Tema: Re: Keletas (labai) laukiamų geimų
Autorius: Exo
Data: 2015-10-08 12:17:14
Nu jei skaitei knygas ir bandai įsijausti į geimą, tai absoliučiai viskas Geraltui vyksta antra kartą ir ne gana to, jau įpusėjus geimui supratau kokie įvykiai laukia gale ir nuo kurios vietos knygoje jie nupilti.... Ir ne gana to, kai kurie charai ir pats geimas prieštarauja patys sau lyginant su antra dalim, kas siutina. O vainikavo viską kai geimas po tam tikro įvykio atskaitė man moralą iš serijos "matai ką padarei, per tave tas geras žmogus (išskerdęs dešimtis, o gal net šimtus kitų žmonių) iš sielvarto pasikorė..." nu čia tai buvo viršūnė visko... :D

Exo

"Zyza"  wrote in message news:mv54lo$4pa$1@trimpas.omnitel.net...

O kas blogai su witcheriu ? :)