Tema: Re: xbox 360 pirkimas
Autorius: pracyvnas
Data: 2015-03-21 01:22:58
As irgi nesuprasdavau, kaip galima iskeist
pele i dzioistika :) bet va sekmingai metus laiko :) tiesa xbox dzioistikas man zymiai patogesnis uz ps, vien del to planuose xbox one o ne ps4. beto, kadangi nesu hard leveliu megejas, tai man aim asist yra pasaka :) pvz halo serijos nezaidziau vien del to, kad nera aim asist. Nors siaip pripratus ir tas nebeatrodo toks butinas.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/